De afgelopen dagen bestonden voornamelijk uit reizen van A naar B, vooral shoppen en daarna weer door naar C, we hebben ook verder niet veel bijzonders meegemaakt. In een notendop de afgelopen dagen:

In Savannah hadden we in gedachten om fietsen te huren en het historische gedeelte van Savannah per fiets te doen. Echter de weersvoorspellingen waren niet al te best, waardoor we dit idee maar hebben laten varen, je wil tenslotte niet door de regen fietsen. Alternatief was om net zoals in 2009 een hop-on/hop-off bus, maar ook dan doe je niet veel als het regent. Er zat niets anders op dan ook Downtown Savannah te parkeren voor een volgend bezoek aan deze stad, want we willen het historische gedeelte echt een keer graag met de fiets doen. We besloten om dan maar naar de naastgelegen mall te gaan. Hier loop je immers als het regent droog. Van buiten af leek deze mall veel kleiner dan dat het in werkelijkheid was. Het was (ik weet niet of dit komt doordat het een maandag was, of de naweeën van corona) lekker rustig in de mall.

T20220919001

T20220919002

We hebben hier gewoon daadwerkelijk de hele middag zoet gebracht. Omdat we in de foodcourt met de lunch voor een warme hap hadden gekozen, konden we voor het avondeten volstaan met een broodje.

De volgende dag zijn we richting Kissimmee gereden.

20220920004

20220920007

Zou je hier mogen parkeren?

We hadden ook nu weer een stop onderweg bedacht, maar op het moment dat we daar waren kwam er precies een Floridiaans buitje over ons heen.

Zo erg dat de ruitenwissers het niet meer bij konden houden en de snelweg een waterweg aan het worden was. We besloten om door te rijden en alleen even te stoppen voor de lunch als het weer het toe liet. Gelukkig was dat het geval. We kozen voor een Steak N Shake. Bij binnenkomst was het wel even vreemd. In plaats van dat je naar wen tafel gebracht wordt, staan er nu apparaten waar je je bestelling in opvoert. Daarna mag je zelf een tafel kiezen. Zodra je bestelling klaar is wordt dit omgeroepen en mag je de bestelling zelf halen. Of dit nu is door de personeelstekorten die ze overal hebben of door corona is ons niet helemaal duidelijk geworden. Maar de burger en de shake hebben er in ieder geval niet onder geleden. Via de I4 zijn we naar Kissimmee gereden. Wat is de 4 veranderd zeg! Vooral rondom het Amway stadion.

20220920009

Gistermorgen zijn we na het ontbijt er op uit gegaan. Normaal gesproken zouden we wellicht wel iets van Seaworld gedaan hebben, maar omdat we maar één volle dag hier hebben, wilden we graag naar Disney Springs en de Outlets.

T20220921008

T20220921020

T20220921037

We hebben heerlijk door de Disney Springs gelopen, geluncht met een lekker broodje van Earl en  zijn hierna eerst naar de LBVF Outlets gereden. Dit was in 1998 onze allereerste outlet in Florida en daar was de VF outlet. Alle jaren (zelf in 2019 zat deze er nog) En nu 24 jaar later is deze er niet meer. Was toch wel heel vreemd om te zien dat VF Outlet weg was, het was zo een herkenning altijd. Vooral in de eerste jaren kochten we daar nog wel eens iets. Later ook niet meer, maar het was volgens mij nog wel altijd erg druk. Na een rondje hier zijn we nog naar de Premium Outlets aan Vineland gereden.

T20220921047

T20220921032

En na een rondje (de voor ons geijkte winkels bezocht) hier zijn we via Walmart, terug gereden naar ons hotel.

Vanmorgen waren we iets later bij het ontbijt dan normaal, maar dat maakte niet zoveel uit. Vandaag hadden we een lange reisdag voor de boeg. Onze volgende stop is namelijk Macon in Georgia (we gaan weer richting het noorden). We hadden dit stuk wel kunnen splitsen, maar dan hadden we minder tijd in de Great Smokey Mountains gehad. En daar wilden we beiden niet op in leveren. Na een stop bij de Walmart en de Starbucks reden we om 9 uur weg bij het hotel.

20220920004

20220922003

Onderweg hebben we alleen een stop gemaakt bij een restarea om te lunchen (en natuulijk ook gebruik gemaakt van de toiletten) en later nog een stop om de tank nog een keer te vullen.

20220922006

Ons hotel in Macon ligt vlak bij de snelweg, maar ver genoeg om er geen last van te hebben. We kregen in eerste instantie een kamer toegewezen en toen we de deur opende zeiden we beiden, nee deze gaan we niet nemen. Hier is in gerookt. Ik ben dus weer naar beneden gegaan en gevraagd of we een andere kamer konden krijgen vanwege de rooklucht. Natuurlijk is dat geen probleem en kregen we een andere kamer. Dit werd kamer 315 en deze is helemaal prima.

T20220922002

Nadat we de spullen naar de kamer hadden gebracht zijn we naar Kröger gelopen en hebben hier wat te eten voor de avond gehaald. In de buurt zat er qua eetgelegenheden niet veel en om nu weer in de auto te stappen voor het avondeten hadden we geen zin in.

Eén reactie

•      Wel leuk hoor om alles wat bekend is te zien  bij de outlet die kleine stalletjes  en alles heel leuk hoor groetjes papa en mama

Reageren is niet mogelijk

Reageren op deze inhoud is niet mogelijk.