Vanmorgen hebben we niet eerst over het strand gewandeld, maar zijn dit pas gaan doen na het ontbijt. Sjon en ik vinden dit echt super heerlijk om te doen en genieten van alles wat we zien onderweg.

Zo hebben we diverse mooie schelpen gezien, een hele grote horseshoecrab (ik had mijn voet er naast gezet om te laten zien hoe groot), vogels die zich te goed doen aan vis en ook vloog er een Bald Eagle voorbij.

Sanibel Beach

Sanibel Beach 9

Bald Eagle

Bald Eagle 2

Tijdens deze wandeling hadden we besloten, we gaan zeker nog een keer terug hier naar toe. Wanneer weten we nog niet, maar dat we gaan is zeker. Terug in het appartement waren Romy en Julian niet meer aanwezig, zij hadden het zwembad nog een keer opgezocht. Na de lunch wilden we fietsen huren en een stukje fietsen over het eiland. Deze fietsen konden we huren bij het complex waar wij verblijven. Rond 2 uur hadden we de fietsen geregeld en zijn we richting het dorp gefietst.

fietsen

fietsen 2

Hier hebben we eerst bij de lokale drogist wat gehaald en daarna zijn we naar de supermarkt gereden. Hier hadden ze a la Starbucks diverse soorten koffie. De prijs is gelijk aan Starbucks, alleen de smaak komt niet helemaal overeen.

kopje koffie

Het was redelijk te drinken en terwijl we dit aan het opdrinken waren hebben we een rondje gelopen door de winkel.

happy couple

Hierna was het al weer tijd om richting ons appartement te fietsen. Het was echt super en de volgende keer gaan we dit zeker nog een keer doen, alleen dan langer. Julian heeft voor het avondeten een heerlijke pasta in elkaar gezet en eigenlijk was er geen room voor dessert, maar dat hadden we in huis en moest op. Na het eten hebben we nog even op de bank gezeten en heb ik vast wat spullen bij elkaar gezocht om in te pakken voor morgen. Want morgen gaan we dit stukje paradijs op aarde weer verlaten en zetten we koers richting Kissimmee waar we de rest van onze vakantie verblijven.