Onze laatste volle dag alweer. Wat gaat het toch snel en wat hebben we weer veel gezien en gedaan. Tijdens ons bezoek aan de Premium Outlets afgelopen zaterdag, hadden we onderweg een mall gezien en besloten vanmorgen om daar eens een kijkje te gaan nemen.

Deze Emerald Square Mall heeft 3 verdiepingen en lijkt qua uitstraling op de Altemonte Mall in Florida. We hebben elke verdieping rondgewandeld en in diverse winkels gekeken, maar ook nu weer niets gekocht. De koffers zijn al vol, dus kon ook niet meer! Het is een leuke maal, maar toch doet het heel leeg aan, terwijl dat niet het geval is. Het bruist niet zoals we dat in Florida gewend zijn. Na het bezoek aan deze mall hebben we bij de supermarkt een vers brood gehaald en zijn naar ons hotel teruggereden. Onze kamer was inmiddels gedaan en terwijl we ons brood aten hebben we ingecheckt voor de vlucht van morgen. Terwijl ik daarmee bezig was op de laptop, kreeg ik het verzoek om via de app verder te gaan en foto’s te maken van onze paspoorten, anders kon ik het inchecken niet afronden. Wel de seatassignment, maar verder niet. Gelukkig had Sjon de app al op zijn mobiel, dus snel daar naar toe overgeschakeld. Het is anders, maar ook nu is het weer gelukt. Na het inchecken en de lunch vonden we het nog te vroeg om de rest van de dag op de kamer te blijven zitten. En om weer naar een mall te gaan (er zitten er hier zat in de buurt) had ik geen zin in. Ik wilde eigenlijk wel weer een wandeling maken in een statepark of iets wat daar op lijkt. Het werd een wildlife refuge.

Laatste wandeling

Laatste wandeling2

Laatste wandeling3

Laatste wandeling4

Laatste wandeling5

zoek de eekhoorn

We hebben over deze keurig aangelegde trails gelopen, maar net zoals de hele vakantie hebben we geen wildlife gezien. Wel dacht ik op een gegeven moment een wasbeertje gezien te hebben, maar deze was zo snel verdwenen dat ik hem niet op de foto heb kunnen zetten. Ook hebben we een mini slang (eastern milk snake) gezien en op de foto gezet. Maar de foto is niet helemaal duidelijk, maar je kan de slang wel zien.

slangetje

Na deze wandeling van een uur zijn we terug gereden naar het hotel. Hier hebben we de laatste spullen bij elkaar gezocht en ingepakt. Zoals gezegd gaan we morgen terug naar Boston, waar vandaan we via New York naar Amsterdam vliegen.