De voorspellingen voor het weer waren heerlijk en daarom besloten we vanmorgen om de fietsen op de fietsdrager te plaatsen en richting het Amsterdam Bos te rijden. Vanaf hier is het ongeveer 8 kilometer fietsen naar Schiphol Plaza, maar onderweg zie je wel veel van de reuring op Schiphol en het scheelt je een hoop parkeerkosten :-).

Vanaf de vertrekbaan

Over iets meer dan 2 weken komen we hier ook, maar dan om met koffers en al naar de vertrekhal te gaan. Nu wilden we alleen de LH987 uitzwaaien. We waren lekker op tijd en om 10:15 uur kreeg het toestel pushback van gate B13.

op het panoramaterras

Ze vertrokken vanaf de Aalsmeerbaan, dat betekende dus dat je vanaf het panoramaterras je het toestel eerst voorbij ziet taxien om vervolgens voor je neus te zien opstijgen.

LH987

ready for take off

And we're off

op weg naar Frankfurt

One day I fly away

Het toestel vertrok op tijd en nadat het nog maar een stipje aan de horizon was zijn we op ons gemakje via de Plaza naar de Starbucks gelopen.

IMG 3687

Schiphol Plaza

Moederdagtrio

Hier hadden we een Latte Machiato gehaald en terwijl we deze aan het opdrinken waren zagen we dat het toestel van de LH987 al geland was op het vliegveld van Frankfurt. Zo snel kan het gaan dus.

IMG 4390

Nadat we de koffie op hadden zijn we op ons gemakkie terug gefietst (konden niet sneller, want we hadden een behoorlijk windje tegen) naar het Amsterdamse Bos.

De koffers liggen al klaar om ingepakt te worden en hebben we ook al wat things to do geboekt voor tijdens onze reis. Zo hebben we op onze eerste volle dag in Boston een fiets gehuurd. En op de fiets gaan we een aantal bezienswaardigheden langs. Zo willen we bijvoorbeeld het Skywalk Observatory in. Gaan we naar de USS Constitution en Beacon Hill. 's Avonds gaan we naar een honkbalwedstrijd in Fenway Park (helaas geen Yankees Game, maar wel de Boston Red Sox. Zij spelen tegen de Colorado Rockies. De volgende volle dag in Boston gaan we de Freedom Trail wandelen en gaan we naar de Boston Tea Party Museum and Ship.

Als we in het White Mountain National Forest zijn gaan we met een heuse stoomtrein Mount Washington op.

Als laatste hebben we voor tijdens ons verblijf op Cape Cod een Whale Watch geboekt. Betekent wel dat we vroeg op moeten, maar dat hebben we er wel voor over.