De bedden sliepen schijnbaar erg lekker, want normaal zijn we rond half 4 al wakker en nu was het toch echt al over vijven toen we wakker werden.

En als je dan wakker bent, ben je ook echt wakker. Dus om even na 5 uur zijn we er uit gegaan en hebben het reisverslag van de vorige dag geschreven. Terwijl ik daar mee bezig was, kwam ook Romy rond half 6 naar beneden en werd het tijd om het ontbijt voor te bereiden. Sjon neemt deze taak altijd heel graag op zich.

ontbijttafel

Na het ontbijt hebben we de koffers uitgepakt en zijn we rond half 10 op pad gegaan. Onze eerste stop was de Mall at Millenia. Hier hebben we diverse winkels bezocht en geluncht in de foodcourt.  Het was nog lekker rustig en bij de Griek hebben we een pita gyros gehaald. Na de lunch hebben we ons rondje afgemaakt en zijn we via de John Young Parkway richting the Loop gereden. Onze eerste stop op de John Young Parkway was de Walmart hier. Na een uurtje hierdoor heen gelopen te hebben, hebben we onze weg vervolgd richting the Loop.

alles in het teken van valentijn

Hier wilden we naar Michaels en omdat we er toch langskwamen onderweg naar onze townhome was het extra makkelijk. Bij the Loop was het wel wat drukker als we gewend waren, maar gelukkig hadden we snel een parkeerplaats. Ook bij Michaels was het erg druk en nadat we gevonden hadden wat we zochten heb ik mijn 2 kortingcoupons ingewisseld en zijn we doorgereden naar Coral Cay. Het was op dat moment half 4 en we wilden nog even rustig zitten voordat we naar het concert zouden gaan. Rond kwart voor 5 zijn we weer in de auto gestapt en hebben voorafgaand aan het concert bij Chick fil a (een soort Kentucky Fried Chicken, maar dan net even anders)aan de 192 gestopt voor het avondeten.

onze auto

Bij zo’n concertgelegenheid zijn de prijzen altijd erg aan de maat (beker bier bijvoorbeeld $ 10,-) en meestal niet eens echt lekker. Na het eten zijn we richting het Amway Center gereden en we hebben de auto geparkeerd in de parkeergarage ernaast. Het Center ging om 6 uur open en om kwart voor 7 zaten wij op onze plekken. Het concert zou om half 8 beginnen en om precies half 8 kwam Martina het podium oplopen. Zoals we inmiddels gewend zijn bij concerten van country artiesten gaan ze aan één stuk door en wordt er geen modeshow gegeven waarin na iedere 2 nummers van kleding gewisseld wordt.

Concert Martina6

Martina

Na ruim een uur heerlijke muziek was haar deel voorbij.  Maar wat een geweldige artiest, we hebben echt genoten van het optreden en ook onze plekken waren prima om het goed te zien. Nadat het podium omgebouwd was, was het de beurt aan George Strait. Dit is een zanger die in Amerika de King of Country wordt genoemd. Hij loopt ook al wat langer mee, maar gaat wel mee met de moderne tijd. Er zijn een aantal nummers die wij ook goed vinden, dus we wilden toch een stukje meepakken van zijn optreden.

George Strait  George Strait2

Want we waren wel al erg moe. Na een nummer of 10 vonden we het genoeg en kwamen voor ons ook de minder bekende nummers en zijn we teruggelopen naar de auto. Via de I4 waren we zo weer bij Coral Cay. Het was wederom een super ervaring en we zullen nog lang genieten van de filmpjes die we daar gemaakt hebben. Morgen gaan we wel een beetje shoppen, maar verder rustig aan doen. Ook moeten we de collega van Sjon van het vliegveld halen en naar zijn hotel brengen.