Ondanks dat we gisteren laat in bed lagen, nog vol van het concert, waren we vanmorgen om 8 uur al wakker. Na een heerlijk ontbijt en het inpakken van de koffer zijn we om even na 10 uur op weg gegaan.

route

We hadden afgesproken met Sherri en Freddy om onderweg even bij hen langs te gaan. We waren daar om even na 1 uur en hebben daar tot bijna 5 uur gezeten. We hebben heerlijk zitten kletsen over van alles en nog wat. Ook Sarah, hun dochter zat er gezellig bij. Zij is bijna 17 en kan het goed vinden met Romy en Suzan.

huis van Freddy and Sherri Freddy and Sherri

Omdat zij 's avonds een bruiloft hadden, moesten zij om 5 uur weg naar de Oostkust van Florida. Voordat we weggingen hadden we van Freddy avocado's meegekregen van zijn eigen avocadoboom.

avocados

Nu maar hopen dat we geen problemen krijgen op het vliegveld, maar dit zal vast wel goed komen als ik Sjon zijn mond dichtplak met ducktape (zie het begin van de vakantie). Om half 6 waren we weer terug op de 948 Troon Circle en hebben meteen het internet opgestart om electronisch in te checken. Dat kan namelijk 24 uur van te voren. We hebben weer mooie plaatsen naast elkaar, dus dat is weer prima geregeld van British Airways. Na het inchecken zijn we naar Chili's gereden, want we hadden afgesproken dat we daar weer zouden eten de laatste avond van ons verblijf in Amerika. Daar aangekomen, was er een wachtrij voor mensen die daar wilden eten. Gelukkig was het voor ons maar 10 minuten wachten en dat kwam omdat we maar met z'n viertjes waren. We hadden wederom een driegangen menu genomen met dezelfde voorgerechten als van de week. Alleen de hoofdgerechten waren anders. De toetjes waren wel weer hetzelfde. We waren heel erg melig tijdens het eten, wat resulteerde in grappige foto's van Romy die zogenaamd met ketchup spuit en Suzan die vond dat Romy wat meer gepeperd moest worden.

gek doen bij Chillis

Onze serveerster had gelukkig wel humor en bleef maar vriendelijk vragen of alles naar wens was en of we nog meer cola wilden. Na het eten zijn we terug gegaan naar de villa om daar alvast te beginnen met het inpakverhaal. Hebben we normaal gesproken problemen om alles goed te verdelen in de koffers vanwege het maximum gewicht. Nu weet ik niet of ik überhaupt wel alle koffers gevuld krijg. Normaal gesproken kopen we namelijk veel kleding voor ons allemaal, maar we hebben dit keer weinig gekocht. Een paar korte broeken, wat pyama's, een pet en een shirt voor Sjon. Maar goed, morgen weet we precies hoe het allemaal verdeeld gaat worden. Vandaag was in ieder geval onze laatste volle dag hier in Amerika. Morgen om 1 uur lokale tijd (dat is 7 uur 's avonds Nederlandse tijd) gaan we de villa afsluiten, onze huurauto terugbrengen en wachten tot half 12 voordat ons vliegtuig naar London vertrekt. Maandag rond half 12 's morgens landen we als we geen vertragingen hebben weer op Schiphol.

temperatuur

Doel van de dag Terug rijden naar Davenport en bij Freddy en Sherri op bezoek gaan