Temperatuur 103°F = 39,4°C

Vanmorgen zaten we om precies 6.30 uur aan het ontbijt. Dit omdat we vroeg in de auto wilden zitten voor het eerste stuk van de reis. Dit is gelukt want even voor acht uur zaten we in de auto.

route

San Francisco was nog helemaal in de mist gehuld, wat een spookachtig, maar mooi effect gaf.

Mist in San Francisco

Voordat we San Francisco achter ons gingen laten hebben we de beroemde Lombardstreet met de auto gereden.

Normaal staat hiervoor een gigantische file, maar vanwege het vroege tijdstip was het nu heerlijk rustig en konden we er op ons gemak door heen rijden.

Baybridge

Het adres van het volgende hotel hadden we ingevoerd in de Tom.

pitstop onderweg

US_99 En na een rit van iets meer dan 4 uur kwamen we aan in Visalia. Het hotel was mede
dankzij Tom zo gevonden en gelukkig waren de kamers gereed waardoor we meteen de
koffers naar boven konden brengen. We hadden weer kamers 206 en 208 gekregen. Na
het uitladen van alle spullen hebben we eerst op de kamer geluncht.

lunchen op de kamer

Na de lunch zijn we wederom in de auto gestapt om Visalia te gaan verkennen. We hadden namelijk te weinig tijd om nog naar Sequoia National Park te gaan.

onze auto onze auto2 onze kamers

Visalia is een leuke stad met een leuke shoppingmall. Nadat we hier een aardig tijdje hadden rondgelopen, zijn we naar Vons gegaan om wat boodschappen te halen. Het avondeten hebben we omdat we een magnetron hebben in onze kamer genuttigd. Echter in kamer 208 aangekomen bleek de airco het niet goed te doen, waardoor het met de kamer op de zonkant behoorlijk warm was geworden in die kamer. Gelukkig was er nog een andere kamer beschikbaar, vlakbij de andere kamer, namelijk 207. Hiervan deed de airco het gelukkig wel. Morgen gaan we vroeg naar Sequoia National Park en ’s avonds gaan we natuurlijk naar het vuurwerk kijken vanwege Independence day.