Temperatuur 90°F = 32,2°C

Vanmorgen heeft Romy eindelijk Nora weer gezien. Zij en Suzan hebben een hele tijd met haar staan kletsen.

bord

Het weer was ons vandaag gelukkig gunstig gezind, vandaar dat we om 10.00 uur op de boot naar Caladesi Island zaten (dit is de eerste boot van de dag richting het eiland).

Op weg naar het strand op naar het strand

Het strand was mooi, het water was heerlijk. Romy en Suzan hebben een heleboel schelpen op gedoken.

aan het strand zwemmen

links rechts

En we hebben gewoon heerlijk van een dagje aan het 2e mooiste strand van Amerika genoten. We hoorden aan boord van de ferry dat het de 2e plaats was in plaats van de 3e zoals we gisteren zeiden.

Rating Caladesi Island

Het bezoek aan het eiland is gemaximeerd tot maximaal 4 uur. Dus om 14.30 uur zaten we weer op de boot terug naar het vaste land. Bij het hotel aangekomen hebben we ons eerst allemaal gedoucht en daarna hebben we bij Pizzahut een pizza gegeten.

eten bij Pizzahut eten bij Pizzahut2

Deze pizza’s waren heerlijk en na het eten zijn we moe en rozig op onze hotelkamer gaan zitten. Het was vandaag een superdag, waar het vakantiegevoel meer dan 100% was. Morgen gaan we naar een shoppingmall met een ijsbaan in het midden van deze mall. Romy en Suzan willen daar graag gaan schaatsen!!