's Nachts hadden we een verstoorde nachtrust, er trok namelijk een heuse tropische storm over het eiland, waarbij de palmbomen swiepten alsof ze af gingen breken.

Na deze onrustige nacht hebben we 's morgens in het hotel ontbeten. Na het ontbijt hebben we de koffers gepakt en zijn naar theater of the sea gereden. We moesten om 11 uur met de dolfijnen zwemmen en we waren daar keurig op tijd. We hebben eerst wat over het park gelopen een show van de dolfijnen Stormy en Thunder gekeken. We mochten ze zelf aaien.

Hierna zijn we naar de instructieruimte gegaan. Eindelijk mochten we het water in, eh het koude water.....! We mochten zwemmen met Twister. Eerst moesten we langs de kant hangen en konden we hem aaien. Hierna kwam hij ons allemaal een kusje geven.

Nu mochten we om de beurt wat met Twister doen. Eerst was Romy aan de beurt en daarna ik.

Nu mochten we een rondje langs het bassin en voorgetrokken worden aan zijn rugvin. Als laatste mochten we zelf wat verzinnen. Romy ging met hem rondjes draaien en zingen en ik ging met Twister dansen. Na het zwemmen met Twister konden we ons douchen en omkleden.

Omdat we de rest van het park al gezien hadden hebben we Theater of the Sea achter ons gelaten. Komende nacht overnachten we op Key Largo bij het Marina Del Mar Bayside resort.

Onderweg hiernaartoe zijn we gestopt bij Winn Dixie op Tavernier en hebben daar een reuzenstokbrood met ham en kaas gehaald voor de lunch. Verder hadden we kipdrumsticks en drinken gehaald. Het hotel op Key Largo viel na al het moois wat we tot dat moment hadden gehad heel erg tegen. We hadden weliswaar een kamer op de begane grond maar door de tralies was het net een gevangenis. 's Middags hebben we aan het strand wat gedronken. Ze verkochten er cocktails en Romy deed met oma mee en kreeg een kindercocktail. Ineens begon het te regenen alsof er geen eind aan zou komen. Het restant van de tropische storm. Tussen de grote druppels door zijn we naar onze hotelkamer gerend.

's Avonds hebben we wafels gegeten bij de Wafflehouse op Key Largo.

Morgen gaan we via de Everglades naar onze voorlaatste stop in Fort Myers. Dit ligt aan de Golf van Mexico en gaan we de Keys achter ons laten.