Vanmorgen waren we nog steeds vroeg wakker, maar toch was het tijdstip al iets christelijker. Voordat we uit gingen checken hebben we nog een klein rondje gelopen in de omgeving van het hotel en hebben echt genoten van het mooie uitzicht wat we daar hadden.

Nadat we de koffers in de auto hadden gedaan zijn we richting de 1 North gereden richting het vaste land van Florida.

Onderweg zijn we bij Dunkin' Donuts gestopt om te ontbijten. Deze Dunkin' Donuts ligt niet in het oude gedeelte van Key West maar vlak bij de haven in het nieuwe gedeelte. Naast deze Dunkin' Donuts zat een Winn Dixie en daarvan wisten we dat het een supermarkt was. Hier hebben we wat drinken voor onderweg gehaald. Hierna hebben we de rit naar Islamorada (onze bestemming voor de volgende nacht) aangevangen. Redelijk bijtijds waren bij het Chesapeake resort aangekomen.

Helaas waren onze kamers nog niet klaar. Maar het is dat ma een sanitaire pitsstop moest maken waardoor we andere kamer toegewezen kregen. Deze kamers waren op de 2e verdieping en er was geen lift. We hebben de koffers naar boven gebracht en zijn hierna op zoek gegaan naar wat te eten. Onderweg van Key West naar Islamorada waren we niets tegengekomen dus besloten we om verder te rijden richting Key Largo. Hier kwamen we Chilly Willies tegen.

Hier hebben we een hamburger met friet gegeten. Naast Chilly Willies zat nog een winkel met allemaal windgongen en andere handgemaakte spullen. Na hier een kijkje genomen te hebben zijn we naar het hotel terug gegaan en hebben gezwommen in het zwembad.

Na het zwemmen zijn we weer richting Key Largo gereden en onderweg bij de Burger King gestopt om daar 's avonds te eten. Na het eten zijn we terug gegaan naar ons hotel. Bij het hotel aangekomen hebben we een stukje gelopen richting de haven van Islamorada. Hierna zijn we naar het hotel teruggegaan en naar bed gegaan.

Morgen gaan we (Romy en ik) bij Theaters of the Sea met dolfijnenzwemmen en daarna door naar Key Largo.