Vanmorgen waren we belachelijk vroeg wakker en omdat het ontbijt in het hotel
  nog wel even op zich liet wachten, zijn we naar Dunkin' Donuts gelopen voor een
  bakkie koffie en wat te eten.

Na de koffie zijn we terug gegaan naar het hotel en zijn we naar de ontbijtruimte gegaan. Dit was een buiten ontbijtje aan het strand van Miami. Het ontbijt was goed verzorgd met vers fruit en vers geperste sinaasappelsap.

Na het ontbijt zijn we naar een Alamo lokatie vlakbij het hotel gereden om daar de grote bus in te ruilen voor een minivan. Nadat we alle koffers over hadden gezet in de nieuwe auto hebben we koers gezet richting Key West.

Onderweg reden we over de US 1, deze voerde ons over de 7-milesbridge naar Key West.

Het was even spannend want het hotel (Southern Most Motel in the USA, lokatie on the beach) in Key West hadden we via internet geboekt en was ook al betaald. Nu maar hopen dat het goed gegaan was.

Gelukkig waren we bekend bij de receptie en waren er 2 kamers voor ons gereed. Het uitzicht vanuit de kamer was super. We keken zo de Atlantische oceaan op richting Cuba. Na het inchecken zijn we gaan lopen richting de winkelstraat van Key West, Duvalstreet.

's Avonds hebben we bij Denny's gegeten op de hoek van Duvalstreet en de US 1. Na het eten hebben we nog gezwommen in het zwembad.

En hierna zijn we naar bed gegaan.

Morgen gaan we Key West al weer verlaten en via de verschillende Keys, waaronder Marathon naar Islamorada.