Ondanks de aanslagen van 11 september stonden we toch vandaag op Schiphol om te vertrekken naar Florida. Op Schiphol was er vlak voor het boarden nog een extra controle moment.

Om 13.25 uur vertrok het vliegtuig naar Washington, waar we over moesten stappen op het vliegveld naar Miami.

Op Washington was de controle behoorlijk aangescherpt en liepen er veel militairen met wapens in de rondte. Ook in Miami was het druk met militairen. De vluchten verliepen gelukkig goed, ook al waren we wat meer gespannen. Om 20.45 uur lokale tijd (2.45 uur Nederlandse tijd) kwamen we in Miami aan.

Bij Alamo hadden ze niet meer onze minivan voor 7 personen beschikbaar, dus
  kregen we een bus mee waar wel 15 personen in konden. Omdat er niets anders
  was hadden we deze donkerrode bus voor 15 personen maar meegenomen. Nu
  moesten we het hotel zoeken in Miami Beach aan de 18215 Collins Avenue.

Een hele uitdaging want het was donker, we reden met een hele grote bus in een stad die we niet kenden en reden ook nog eens verkeerd. We zijn op plaatsen geweest waar je volgens ons 's avonds niet moet zijn.

Uiteindelijk rond een uur of 12 hadden we het hotel gevonden en konden we inchecken. Na het inchecken zijn we eerst naar de Burger King gelopen om daar uienringen te eten. We hadden nog honger. Na de uienringen zijn we naar bed gegaan. We waren al 25 uur op de been en moe van de lange, spannende reis. Morgen kan de vakantie echt beginnen.

We gaan morgen Miami al weer meteen achter ons laten en naar Key West.